Thursday 26 May 2011

HEY! kamu. kamu kawan saya sampai mati lah.

bila tiba malam je mesti tingin nak berblog. asal nak tulis blog je mesti nak malam. 
konon nak ambik feels la kan. ecece. statement! tak boleh blah. 
Ikut suka hati jantung limpa aku la. blog aku, jeles kenapa? 
*tetiba emo. padahal tak ada sape kesah pun. bluwek. prasan sesorang. 

meh nak habaq maii. sebenaqnya lagu nii. aku ada la kawan dengan dia nih kan. memang aku suka dia sayang dia heart dia cinta dia dan semua lah yang berkaitan sangat sangat. sumpah tak tipu. tapi entah kenapa, our friendship tiba tiba terputus di tepi jalan. naseb baek bukan kat tengah jalan, kalau tak habes kena langgar dek kereta motor lori semua. *oit, ingat lawak ke cakap macam tuh. piirah. sikit pun aku tak gelak la wei. 
dush! dush! tumbuk muka sendiri sebab malu.

oke oke, sambung cite. 
kawan aku nie la yang mewarna warni kan hidup aku. 
kalau tak ada dia mesti hidup aku nie hitam putih je. macam tv dulu dulu. mana ada colour. 
nak tengok bujang lapok pun tak syok. sebab tak menarik. 
dulu pegi sana situ sama sama. melawak sama sama.  gelak sama sama.
mintak diskaun makan kat kedai pun sama sama. semua benda pun sama lah.
berapa banyak sama daa. sob sob.
tapi sekarang, kami dah semakin jauh. jauh dan jauh. mungkin thats all the memories that we can created together gether. no more after this. but I pray there will be another selepas nih. INSYAALLAH.

p/S : mungkin kamu anggap saya nie musuh kamu, but I'M NOT. you are my friends FOREVER. 
sampai matilah kawan(s). forgive me for all the wrongness. ples! :(


tell you that I miss you much with no lies.

<3<3<3

No comments:

Post a Comment